Job 142 van 834


Report this listing

Solliciteren



Teamleader schoonmaak | fulltime | DOEL


Functie

Als Operations Coordinator ben jij verantwoordelijk voor het aansturen van je team in de schoonmaaksector.
  • Jouw takenpakket omvat onder andere het leiden en motiveren van de collega's, het plannen van de werkzaamheden, het onderhouden van een goede verstandhouding met de klant en het naleven van de geldende veiligheidsnormen
  • Je rapporteert aan de Operations Leader en maakt deel uit van het team in Doel


Bedrijfsinformatie
Onze klant is één van de belangrijkste Belgische dienstverlenende bedrijven in facility management en industriële coatings. Ze bieden een breed gamma aan diensten aan zoals schoonmaak van kantoren en industriële ruimtes, aanleg en onderhoud van groene ruimtes, onderhoudswerken en kleine herstellingen, office management, industriële coatings, HVAC en technisch onderhoud. Met meer dan 3.200 medewerkers op 12 verschillende locaties in België bedienen ze duizenden klanten in de publieke en private sector. De klant beschikt over een team van schoonmaakexperts die verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse schoonmaak van bedrijfsgebouwen, kantoren en sanitaire ruimtes. Daarnaast zijn ze ook actief in de zorg- en industriële sector. Onze schoonmaakteams zijn immers opgeleid, gecertificeerd en uitgerust om elke werkomgeving grondig en veilig schoon te maken. Bovendien maken we voor het uitvoeren van deze taken steeds gebruik van gekwalificeerde reinigingsmiddelen en de nieuwste schoonmaaktechnieken. Laat schoonmaak dus onze zorg zijn, zodat u zorgeloos kunt werken in een gezonde en hygiënische omgeving.

Jouw profiel

Ben jij een gedreven Operations Coordinator met ervaring in de schoonmaaksector? Dan zoeken wij jou!
  • Jij bent een leidinggevende die zijn team kan motiveren en aansturen om de werken goed uit te voeren
  • Je hebt een uitstekende verstandhouding met de klant en bent flexibel ingesteld
  • Je hebt een zeer goede beheersing van het Nederlands
  • Je beschikt over een rijbewijs B
  • Je hebt een basiskennis van Outlook, Excel en Word
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren
  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen
  • Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
    De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften

Aanbod

Wanneer je bij onze klant aan de slag gaat zul je:
  • een contract onbepaalde duur krijgen na uitzendperiode
  • een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job uitoefenen
  • een aantrekkelijke, correcte en tijdige verloning ontvangen
  • deel uitmaken van een aangenaam team in een serieus bedrijf
Verder is er een uitgebreid opleidings- en ontwikkelingsaanbod die je de kans geven je carrière in eigen handen te nemen.

Solliciteren

KIMBERLY VAN WALLE
003237601400

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht